Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Η μόνη λύση είναι η επαναφορά του αριθμού των εισακτέων στα περσινά επίπεδα

Εκτός από το άγχος και την αγωνία οι φετινοί μαθητές μας και υποψήφιοι φοιτητές και σπουδαστές έχουν να αντιμετωπίσουν για πρώτη φορά και την μείωση των εισαγόμενων στις πιο περιζήτητες σχολές – κάτι που υπονομεύει τις φιλοδοξίες και τους σχεδιασμούς χιλιάδων μαθητών. Δεν είναι λογικό να επικαλείται το Υπουργείο Παιδείας τις προτάσεις των αρμόδιων Πανεπιστημίων για τη μείωση καθώς ο ρόλος τους είναι συμβουλευτικός. Αν το Υπουργείο είχε σκοπό να μειώσει τις θέσεις εισακτέων κατά 20% (και πλέον) στις πιο απαιτητικές σχολές, θα έπρεπε να το κάνει γνωστό από την περσινή χρονιά, γιατί οι μαθητές αποφασίζουν για τον πανεπιστημιακό τους προσανατολισμό και ετοιμάζονται από τη Β΄ λυκείου – και αυτό είναι γνωστό σε ολόκληρη την κοινωνία.
Υπό την πίεση των δημοσιευμάτων και προφανώς υπό το βάρος της ελαφρότητας με την οποία αντιμετωπίζει ένα από τα πιο ευαίσθητα πεδία της εκπαίδευσης, το Υπουργείο δια στόματος του Γενικού Γραμματέα του δηλώνει ότι «είναι αίτημα εύλογο, σωστό να ανοίξουμε τη διαδικασία για δυνατότητα δήλωσης από τους υποψηφίους πέμπτου μαθήματος».  Άραγε ήταν δύσκολο να σκεφτεί ότι ένας υποψήφιος δεν μπορεί να ετοιμαστεί σε δύο μήνες για ένα νέο μάθημα (το πέμπτο) όταν στα άλλα μαθήματα η προετοιμασία διαρκεί περίπου δύο χρόνια;  
Και όταν διαπίστωσε το Υπουργείο Παιδείας ότι αυτή η απαράδεκτη απόφασή της για σοβαρή μείωση των εισακτέων στις πιο περιζήτητες σχολές αγγίζει τα όρια του παραλογισμού, προχώρησε στη «μείωση της μείωσης» των εισακτέων με μια φτηνή μπακάλικη πρακτική. Και τα ερωτήματα τίθενται από μόνα τους.
  • Γνωρίζουν ότι τα ζητήματα που αφορούν τις Πανελλαδικές εξετάσεις δεν τροποποιούνται από τη μια στιγμή στην άλλη; 
  • Ποιος δεν σέβεται την αγωνία και τη σκληρή προσπάθεια των χιλιάδων υποψηφίων και των οικογενειών τους; 
  • Έχει καταλάβει το Υπουργείο Παιδείας ότι προκαλεί σοβαρή αδικία σε ένα μεγάλο μέρος των υποψηφίων και μάλιστα των κατά τεκμήριο αριστούχων μαθητών;

Θεωρούμε ότι η μόνη λύση είναι η επαναφορά του αριθμού των εισακτέων στα περσινά επίπεδα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου